Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

פרשת חוקת / פרשת חוקת תש"פ הרב אברהם ניזרי שליט"אי - YouTube : דף הבית » מקרא ותלמוד » פרשות השבוע » ספר במדבר.

פרשת חוקת / פרשת חוקת תש"פ הרב אברהם ניזרי שליט"אי - YouTube : דף הבית » מקרא ותלמוד » פרשות השבוע » ספר במדבר.. הרב איתמר ליברמןה' תמוז התשעז. הפרשה פותחת בדיני טהרת המת מהטומאה הנובעת. פרשת השבוע היא קטע מתוך חמשת חומשי התורה המיועד לקריאה שבועית, במטרה לקרוא במשך שנה את התורה כולה. 6 видео 53 просмотра обновлен 18 нояб. כעונש על כך נגזר כי הוא ואהרן לא ייכנסו לארץ.

צפו בשיחה מיוחדת על פרשת השבוע • ההתבטלות סוד הטהרה • מאת המשפיע הרב שניאור זלמן לוריא שליטא. לא הכל אפשר להבין | עדן הראל עם 'דקה מהפרשה' על פרשת 'חוקת'. פרשת השבוע היא קטע מתוך חמשת חומשי התורה המיועד לקריאה שבועית, במטרה לקרוא במשך שנה את התורה כולה. אחרי מות פרשת קדושים פרשת אמור פרשת בהר פרשת בחוקותי פרשת במדבר פרשת נשא פרשת בהעלותך פרשת שלח פרשת קרח פרשת חוקת פרשת בלק פרשת פנחס פרשת מטות פרשת מסעי הקדמה לספר דברים פרשת דברים. פרשת חוקת פותחת בשלוש פרשיות:

‫פרשת חוקת - ג' דרגות של מחילה‬‎ - YouTube
‫פרשת חוקת - ג' דרגות של מחילה‬‎ - YouTube from i.ytimg.com
פרשת חוקת הפרשה מתחילה ראשית בענייני טומאה וטהרה ( שלא נוהגים כיום ) הציווי לקחת פרה אדומה, שאת האפר של השריפה שלה יוסיפו להכנת מים לטיהור טמאי מת. 6 видео 53 просмотра обновлен 18 нояб. יהדות פרשת השבוע פרשת חקת. בחלוקה לקריאה שנתית ישנן 54 פרשות, אולם לפי מנהג ארץ ישראל הקדום החלוקה הייתה ליותר מקטעים והקריאה ארכה כשלוש שנים וחצי. רעיון קצר לפרשת השבוע וניגון לכבוד שבת. סוכלה הברחת נשק ענקית מלבנון לישראל. דף הבית » מקרא ותלמוד » פרשות השבוע » ספר במדבר. בחוץ לארץ, בשנים שבהן יום טוב שני של שבועות חל בשבת קוראים את פרשת חוקת ביחד עם פרשת בלק.

הפרשה נפתחת בסוגיה הלכתית ארוכה בעניין מצוות פרה אדומה והלכות טומאת מת.

ויקיוורט הינו אתר שיתופי המכיל דברי תורה וורטים על פרשת השבוע חגי ומועדי ישראל. כעונש על כך נגזר כי הוא ואהרן לא ייכנסו לארץ. הרב איתמר ליברמןה' תמוז התשעז. פרשת חוקת הינה הפרשה השישית בספר במדבר ונוגעת לסוגיה ההלכתית בעניין מצוות פרה אדומה והלכות טומאת המת. לה) פרשת פרה סמוכה למיתת מרים, כיוון שנעשה דין בפרה זו, כדי לטהר הטמאים, נעשה דין במרים, כדי לטהר את העולם, כי מיתת צדיקים מכפרים על העולם, והסתלקה מן העולם. דף הבית » מקרא ותלמוד » פרשות השבוע » ספר במדבר. והנראה בעיני בסוד הדבר הזה כי הוא מדרכי התורה שכל מעשיה נס בתוך נס, תסיר הנזק במזיק ותרפא. הפקה של viewthis.com הפקה בפועל: צפו בשיחתו המלאה של הרב הראשי הגרד לאו. כי אם כן גם בזמן הזה אנו יכולים לעשות תורה מדברי הדיוט ועוד יותר יפים מהם. זהר, פרשת בהעלותך, אות נח. חֻקַּת) היא פרשת השבוע השישית בספר במדבר. פרה אדומה, מי מריבה, השליחות אל מלך אדום. מדוע נצטווה משה לקחת את המטה ומצד שני לדבר אל הסלע ?

חגים, חברה ותרבות, רוחניות ומחשבה, היכרויות, משפחה, מצלמת הכותל, פרשת שבוע, היסטוריה ועוד. יהדות פרשת השבוע פרשת חקת. צפו בשיחה מיוחדת על פרשת השבוע • ההתבטלות סוד הטהרה • מאת המשפיע הרב שניאור זלמן לוריא שליטא. צפו בשיחתו המלאה של הרב הראשי הגרד לאו. והנראה בעיני בסוד הדבר הזה כי הוא מדרכי התורה שכל מעשיה נס בתוך נס, תסיר הנזק במזיק ותרפא.

פרשת חוקת: פרה בלי הגיון - הרב יונה מצגר HD - רעיון נפלא ...
פרשת חוקת: פרה בלי הגיון - הרב יונה מצגר HD - רעיון נפלא ... from i.ytimg.com
אחרי מות פרשת קדושים פרשת אמור פרשת בהר פרשת בחוקותי פרשת במדבר פרשת נשא פרשת בהעלותך פרשת שלח פרשת קרח פרשת חוקת פרשת בלק פרשת פנחס פרשת מטות פרשת מסעי הקדמה לספר דברים פרשת דברים. פרשת במדבר פרשת נשא פרשת בהעלותך פרשת שלח פרשת קרח פרשת חוקת פרשת בלק פרשת פנחס פרשת מטות פרשת מסעי. חוקת התורה, חוק התורה היה צריך לומר, מהו חוקת? Upload, livestream, and create your own videos, all in hd. כעונש על כך נגזר כי הוא ואהרן לא ייכנסו לארץ. אולי יעניין אותך גם אלו הם זמני כניסת ויציאת שבת פרשת חקת. בחוץ לארץ, בשנים שבהן יום טוב שני של שבועות חל בשבת קוראים את פרשת חוקת ביחד עם פרשת בלק. פרשת חוקת פותחת בשלוש פרשיות:

והנראה בעיני בסוד הדבר הזה כי הוא מדרכי התורה שכל מעשיה נס בתוך נס, תסיר הנזק במזיק ותרפא.

אולי יעניין אותך גם אלו הם זמני כניסת ויציאת שבת פרשת חקת. כי אם כן גם בזמן הזה אנו יכולים לעשות תורה מדברי הדיוט ועוד יותר יפים מהם. זהר, פרשת בהעלותך, אות נח. מדוע נצטווה משה לקחת את המטה ומצד שני לדבר אל הסלע ? דף הבית » מקרא ותלמוד » פרשות השבוע » ספר במדבר. יהדות פרשת השבוע פרשת חקת. פרשת חוקת הינה הפרשה השישית בספר במדבר ונוגעת לסוגיה ההלכתית בעניין מצוות פרה אדומה והלכות טומאת המת. האלוקים מצווה למשה לדבר אל הסלע אך הוא מכה בו; צפו בשיחתו המלאה של הרב הראשי הגרד לאו. 6 видео 53 просмотра обновлен 18 нояб. Upload, livestream, and create your own videos, all in hd. פרה אדומה, מי מריבה, השליחות אל מלך אדום. לא הכל אפשר להבין | עדן הראל עם 'דקה מהפרשה' על פרשת 'חוקת'. פרשת במדבר פרשת נשא פרשת בהעלותך פרשת שלח פרשת קרח פרשת חוקת פרשת בלק פרשת פנחס פרשת מטות פרשת מסעי.

והנראה בעיני בסוד הדבר הזה כי הוא מדרכי התורה שכל מעשיה נס בתוך נס, תסיר הנזק במזיק ותרפא. סוכלה הברחת נשק ענקית מלבנון לישראל. פרה אדומה, מי מריבה, השליחות אל מלך אדום. פרשת במדבר פרשת נשא פרשת בהעלותך פרשת שלח פרשת קרח פרשת חוקת פרשת בלק פרשת פנחס פרשת מטות פרשת מסעי. מדוע נצטווה משה לקחת את המטה ומצד שני לדבר אל הסלע ?

פרשת חוקת| בארה של מרים |פירושים חדשים ונפלאים |הרב משה בן ...
פרשת חוקת| בארה של מרים |פירושים חדשים ונפלאים |הרב משה בן ... from i.ytimg.com
פרשת השבוע היא קטע מתוך חמשת חומשי התורה המיועד לקריאה שבועית, במטרה לקרוא במשך שנה את התורה כולה. הפרשה פותחת בדיני טהרת המת מהטומאה הנובעת. חוקת התורה, חוק התורה היה צריך לומר, מהו חוקת? היא מתחילה בפרק יט פסוק א ומסתיימת בפרק כב פסוק א. Upload, livestream, and create your own videos, all in hd. חגים, חברה ותרבות, רוחניות ומחשבה, היכרויות, משפחה, מצלמת הכותל, פרשת שבוע, היסטוריה ועוד. לא הכל אפשר להבין | עדן הראל עם 'דקה מהפרשה' על פרשת 'חוקת'. אחרי מות פרשת קדושים פרשת אמור פרשת בהר פרשת בחוקותי פרשת במדבר פרשת נשא פרשת בהעלותך פרשת שלח פרשת קרח פרשת חוקת פרשת בלק פרשת פנחס פרשת מטות פרשת מסעי הקדמה לספר דברים פרשת דברים.

היא מתחילה בפרק יט, פסוק א' ומסתיימת בפרק כב ריכזנו עבורכם את כל המאמרים, שהופיעו באתר 'ייצור ידע' אודות פרשת חקת, על פי הכותבים (בסדר האב).

רעיון קצר לפרשת השבוע וניגון לכבוד שבת. פרשת חֻקַּת היא פרשת השבוע השישית בספר במדבר. אחרי מות פרשת קדושים פרשת אמור פרשת בהר פרשת בחוקותי פרשת במדבר פרשת נשא פרשת בהעלותך פרשת שלח פרשת קרח פרשת חוקת פרשת בלק פרשת פנחס פרשת מטות פרשת מסעי הקדמה לספר דברים פרשת דברים. הפרשה פותחת בדיני טהרת המת מהטומאה הנובעת. אולי יעניין אותך גם אלו הם זמני כניסת ויציאת שבת פרשת חקת. פרה אדומה, מי מריבה, השליחות אל מלך אדום. היא מתחילה בפרק יט, פסוק א' ומסתיימת בפרק כב ריכזנו עבורכם את כל המאמרים, שהופיעו באתר 'ייצור ידע' אודות פרשת חקת, על פי הכותבים (בסדר האב). חֻקַּת) היא פרשת השבוע השישית בספר במדבר. צפו בשיחה מיוחדת על פרשת השבוע • ההתבטלות סוד הטהרה • מאת המשפיע הרב שניאור זלמן לוריא שליטא. היא מתחילה בפרק יט פסוק א ומסתיימת בפרק כב פסוק א. צפו בשיחתו המלאה של הרב הראשי הגרד לאו. ויקיוורט הינו אתר שיתופי המכיל דברי תורה וורטים על פרשת השבוע חגי ומועדי ישראל. בחלוקה לקריאה שנתית ישנן 54 פרשות, אולם לפי מנהג ארץ ישראל הקדום החלוקה הייתה ליותר מקטעים והקריאה ארכה כשלוש שנים וחצי.